Elérhetőségeink
meglévő ügyfeleknek
Kérdése van? Meglévő szerződésével vagy szolgáltatásinkkal kapcsolatban érdeklődne?
Hívja központi telefonszámunkat +36 1 414 0130, ahol a megfelelő menüpont kiválasztásával kérheti illetékes osztályunkat, munkanapokon 8:00-16:00 között, vagy írjon nekünk: info@krio.hu
A gyors ügyintézés érdekében kérdéseivel, észrevételeivel forduljon közvetlenül az illetékes osztályhoz!
Ügyfélkapcsolat
Amennyiben szolgáltatásunk részleteiről érdeklődne, vagy a szerződéses dokumentációval, a levételi szettel, adatváltoztatással, illetve egyéb, adminisztratív kérdéssel kapcsolatosan érdeklődne:
info@krio.hu
Egészségpénztári ügyintézés:
ep@krio.hu
Labor
Minta/minták fagyasztása, fagyasztva tárolása, minősítő vizsgálatok, labor eredmények:
Pénzügy
Számlák, fizetési ütemezés, befizetések vagy egyenleggel kapcsolatos kérdések/észrevételek:
penzugy@krio.hu
Szállítást végző partnerünk elérhetősége
+36 70 613 7666
(éjjel-nappal hívható telefonszám)
Panaszbejelentés
Alapvető törekvésünk, hogy Ön minden tekintetben elégedett legyen szolgáltatásainkkal, valamint az általunk nyújtott kiszolgálással! Legnagyobb igyekezetünk ellenére is előfordulhatnak azonban kisebb-nagyobb hibák, amelyek kis odafigyeléssel, vagy akár az Ön észrevételeinek figyelembevételével minden bizonnyal orvosolhatók. Amennyiben konkrét panasza merül fel, írjon nekünk az eszrevetel@krio.hu e-mai címre.