Elérhetőségeink
meglévő ügyfeleknek
Elérhetőségink meglévő ügyfeleknek
Kérdése van? Meglévő szerződésével vagy szolgáltatásinkkal kapcsolatban érdeklődne? Hívja központi telefonszámunkat +36 1 414 0130, ahol a megfelelő menüpont kiválasztásával kérheti illetékes osztályunkat, munkanapokon 8:00-16:00 között, vagy írjon nekünk: info@krio.hu. A gyors ügyintézés érdekében kérdéseivel, észrevételeivel forduljon közvetlenül az illetékes osztályhoz!
Ügyfélkapcsolat
-
Ügyfélkapcsolat
Amennyiben szolgáltatásunk részleteiről érdeklődne, vagy a szerződéses dokumentációval, a levételi szettel, adatváltoztatással, illetve egyéb, adminisztratív kérdéssel kapcsolatosan érdeklődne:
info@krio.hu
-
Egészségpénztári ügyintézés
Amennyiben egészségpénztárral kapcsolatos kérdése merülne fel keresssen minket az alábbi elérhetőségen.
ep@krio.hu
LABOR
-
Minta/minták fagyasztása, fagyasztva tárolása, minősítő vizsgálatok, labor eredmények:
tajekoztatas@krio.hu
Pénzügy
-
Számlák, fizetési ütemezés, befizetések vagy egyenleggel kapcsolatos kérdések/észrevételek:
penzugy@krio.hu
Szállítást végző partnerünk elérhetősége
Panaszbejelentés
-
Alapvető törekvésünk, hogy Ön minden tekintetben elégedett legyen szolgáltatásainkkal, valamint az általunk nyújtott kiszolgálással! Legnagyobb igyekezetünk ellenére is előfordulhatnak azonban kisebb-nagyobb hibák, amelyek kis odafigyeléssel, vagy akár az Ön észrevételeinek figyelembevételével minden bizonnyal orvosolhatók. Amennyiben konkrét panasza merül fel, írjon nekünk az e-mai címre.
eszrevetel@krio.hu